Caz complicat pentru inspectorii OPC Sibiu

0
576

O clienta din Bucuresti a reclamat la OPC o agentie de turism din Sibiu, dupa ce a pierdut mai bine de o mie de euro, contravaloarea a doua pachete achizitionate. Femeia s-a imbolnavit inainte de a merge in concediu, insa cum nu avea asigurare storno nu a putut recupera banii

Inspectorii OPC Sibiu s-au confruntat cu un caz destul de complicat. O femeie din Bucuresti a reclamat o agentie de turism din Sibiu, de la care a cumparat un pachet de 2 sejururi, cu o valoare totala ce depasea 1.000 de euro, nu a mai plecat in vacanta deoarece s-a imbolnavit, dar nu a putut recupera nici banii.La achizitionarea pachetului doamna nu a dorit sa semneze si o asigurare storno, insa ghinionul a facut ca intre timp sa se imbolnaveasca si sa nu mai poata merge in vacanta. Conform contractului, femeia a pierdut toti banii platiti, deoarece nu avea acea asigurare storno insa, la rugamintea ei, reprezentantii agentiei sibiene au incercat sa revanda acel pachet, la jumatate de pret, pentru a mai recupera din paguba. Reprezentantii agentiei au gasit cumparatori, insa lucrurile s-au complicat in momentul in care s-a incercat schimbarea numelui titularului de bilet. In loc de 160 de euro, cat era in mod normal acea taxa de schimbare nume, tur-operatorul a cerut 840 de euro pentru doua persoane, deoarece s-a solicitat schimbarea numelui cu mai putin de 72 de ore inaintea datei plecarii. Cum clientul care a cumparat pachetul la jumatate de pret, adica 582 de euro, avea un contract semnat, a refuzat sa plateasca taxa. In aceste conditii, reprezentantii agentiei de turism nu a mai restituit reclamantei cei 582 de euro, adica jumatate din contravaloarea biletelor, ci mai mult, a pus din buzunarul propriu diferenta pana la 840 de euro, taxa de schimbare nume titulart, pentru a trimite in vacanta noul client. Inspectorii OPC veniti in control, au constata in principiu o singutra neregul: faptul ca reprezentantii agentiei nu au putut prezenta un contrac scris semnat de de reclamanta, deoarece intreaga corespondenta, ca si tranzactia si plata, s-au efectuat online. Dupa ce au ascultat complicata poveste, au vazut printurile tuturor mailurilor de corespondenta dintre reclamanta si agentia de turism, inspectorii OPC au ajuns la concluzia ca mai au nevoie de ceva timp pentru a investiga cazul. Faptul ca reprezentantul agentiei si clientul nu s-au intalnit niciodata fata in fata si nu au semnat niciun contract, ci doar sia-u dat acordul prin mailuri, i-a pus putin in dilema

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.