ŞEDINŢĂ LA PREFECTURĂ

Ședința ordinară a Comisiei Județene pentru Incluziune Socială Sibiu, convocată de subprefectul județului Sibiu, Rareș Macrea, în calitatea sa de președinte al acesteia, s-a desfășurat în 3 martie a.c., cu participarea membrilor. Ordinea de zi a cuprins dezbaterea și avizarea PLANULUI ANUAL DE ACȚIUNE PRIVIND SERVICIILE SOCIALE ADMINISTRATE ȘI FINANȚATE DIN BUGETUL CONSILIULUI JUDEȚEAN SIBIU, PENTRU ANUL 2020 și aprobarea Bilanțului pe anul 2019.

Plenul a debutat cu reiterarea măsurilor care trebuie respectate în prevenirea extinderii virusului Covid 19.

În mesajul său, subprefectul județului Sibiu a reliefat rolul de organ strategic al acestei comisii, care este de a planifica, de a avea predictibilitatea, iar nu în ultim rând de a face analize spre a avea o viziune clară asupra a ceea ce merge bine și asupra elementelor pe care trebuie intervenit. Comisia trebuie să asigure transversalitatea în implementarea politicilor de incluziune socială.

Primul punct al ordinii de zi,  expus de doamna Laura Vîlsan, director executiv al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sibiu și Bilanțul pe anul precedent, supuse votului deschis de subprefectul Macrea au primit unanimitate, fiind astfel adoptate două Hotărâri, care reprezintă documentele comisiei.

În încheierea lucrărilor ședinței, subprefectul județului Sibiu a concluzionat că, trebuie lucrat la indicatori și la analiza acestora pentru ca deciziile care se vor lua și măsurile transpuse în practică să fie adecvate la nivelul județului Sibiu.  Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sibiu are la dispoziție un termen de două săptămâni ca să identifice aspectele concrete necesare transpunerii proiectelor asumate. În privința bilanțurilor trebuie ținut cont ce nu a funcționat, existând întotdeauna o prăpastie între situația actuală și cea dorită prin documentul strategic.

Subprefectul Macrea a precizat că, se impune o nouă întrevede în  viitor, în care să se discute asupra temelor angajate, a motivelor pentru care nu au fost atinse obiectivele și să se facă creionări pe cazurile concrete, întâlnite în județul Sibiu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

NOI PREVEDERI ÎN DOMENIUL ORDINII ȘI SIGURANȚEI PUBLICE

La data de 26 ianuarie a.c., au intrat în vigoare modificările mai multor acte normative din domeniul ordinii și siguranței publice. Legea instituie reguli clare și transparente referitoare la procedurile de legitimare, control corporal, al bagajelor sau al vehiculului, sunt prezentate condițiile în care o persoană poate fi condusă la […]

Ai o stire? Scrie AICI!

eveniment@evenimentsibiu.ro