EXPERIENTA APPLE

admin

Experienta_AppleReinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile
Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun de care dau dovada clientii lor nu se afla doar calitatea extraordinara a produselor, ci niste oameni exceptionali, extrem de informati, carora li se acorda putere de decizie, fiind motivati sa le ofere cumparatorilor o experienta cu adevarat memorabila. Carmine Gallo, expert in comunicare si un autor care a studiat indeaproape compania Apple, ne prezinta principiile si practicile care i-au facut pe clienti sa fie atat de fideli brandului si ne explica cum putem obtine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde inalte.
„O multime de sfaturi si de resurse utile pentru toti cei interesati sa isi reinventeze afacerea si sa le ofere clientilor o experienta extraordinara, astfel incat sa le fie loiali pe viata.“
– LOIC LE MEUR, CEO, LeWeb

Cartea este aparuta la Editura Amaltea si va este recomandata de rubrica nationala INIMA DE CARTE

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Calendarul Zilei de 21 octombrie

1556 – A murit scriitorul italian Piedro Artenio, din Arezzo (“Geneza”, “Viaţa Fecioarei Maria”, “Potcovarul”, “Filosoful”, “Ozania”). Fiind un spirit progresist, lipsit de prejudecăţi până la cinism, Artenio s–a impus ca unul din marii realişti ai secolului prin caracterul demascator al operelor sale (n.1492). 1833 – S-a născut savantul suedez […]

Ai o stire? Scrie AICI!

eveniment@evenimentsibiu.ro