Reluare activitate Casa de Pensii Sibiu

0
125

Începând cu 15.05.2020, Casa Județeană de Pensii Sibiu va relua activitatea de relații cu publicul pe programul existent anterior stării de urgență,  cu respectarea distanțării sociale și purtarea obligatorie a măștii. Pentru respectarea distanțării sociale vă rugăm să respectați marcajele galbene, existente în interiorul și exteriorul instituției.

Totodată recomandam ca în perioada ulterioară datei de 15.05.2020, relațiile cu publicul la ghișeu să se orienteze în special pentru:

  • Depunere dosare noi
  • Depunere documente pentru acordarea ajutorului de deces.

Pentru celelalte solicitări (cereri de recalculare prin adăugare stagiu realizat după pensionare, cereri de eliberare buletin de calcul, cerere de plată a pensiei în cont, cereri de modificări adresă, cereri pentru plată pensii neîncasate, cereri de eliberare formular de negație E 101) recomandam ca în afara situației în care se depun personal la ghișeu, să fie efectuate prin e-mail sau servicii poștale .

Cererile de recalculare prin valorificare sporuri sau grupe de muncă se vor transmite însoțite de adeverințele în original recomandăm să fie transmise prin serviciile poștale. Pentru trecerile din pensie de invaliditate sau din pensie anticipată/anticipată parțială la pensie limită de vârstă nu este necesar să se transmită cerere, ele se realizează din oficiu. 

Adresele de e-mail care pot fi folosite pentru transmiterea solicitărilor sunt:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.