PROGRAM SPECIAL

0
355

Program special de lucru cu publicul la serviciile publice comunitare de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului Sibiu, cu ocazia celui de-al doilea tur de scrutin pentru alegerea Președintelui României, organizat în data de 24.11.2019

Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Sibiu, instituţie publică de interes judeţean organizată în subordinea Consiliului Judeţean Sibiu, aduce la cunoștința cetățenilor județului Sibiu faptul că, în scopul asigurării cadrului necesar derulării în condiţii optime a procesului electoral pentru alegerea Președintelui României, mai precis a celui de-al doilea tur de scrutin organizat în data de 24.11.2019, dar şi pentru a veni în sprijinul alegătorilor ale căror acte de identitate au termenul de valabilitate expirat, instituția noastră, precum şi cele 19 servicii publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor ale municipiilor, oraşelor şi comunelor – Axente Sever, Dârlos, Laslea, Orlat, Slimnic, Șelimbăr, Şura Mică și Turnu Roşu, operaționale la nivelul judeţului Sibiu, şi-au stabilit un program special de lucru pentru primiri/eliberări documente, atât în ziua premergătoare, cât şi în ziua desfăşurării alegerilor.

Prin urmare, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Sibiu şi serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor a căror activitate este coordonată metodologic de instituţia noastră, vor desfășura activități de relații cu publicul, asfel:

  • sâmbătă, 23 noiembrie 2019, între orele 08:00 – 16:00, cele 19 servicii locale vor primi și soluționa cereri pentru eliberarea actului de identitate, cu preponderență,cele ca urmare a expirării actului de identitate deținut, concomitent cu înmânarea actelor de identitate produse în perioada anterioară;
  • duminică, 24 noiembrie 2019, între orele 07:00 – 14:00, cele 19 servicii locale vor primi și soluționa cereri pentru eliberarea actului de identitate, cu preponderență,cele ca urmare a expirării actului de identitate deținut, concomitent cu înmânarea actelor de identitate produse în perioada anterioară. În intervalul orar 14:00 – 21:00, se vor înmâna actele de identitate solicitanților lor, fără a se mai putea depune cereri pentru eliberarea de noi cărți de identitate, în cazul serviciilor de profil aflate la distanță considerabilă de municipiul reședință de județ;
  • în considerarea competenței teritoriale pe linie de evidență a persoanelor, în scopul asigurării premiselor necesare astfel încât orice cetățean al județului Sibiu, indiferent de domiciliul acestuia, să poată solicita/obține un nou act de identitate pentru exercitarea dreptului de vot prevăzut de Constituția României, la nivelul D.J.E.P. Sibiu, cu sediul în mun. Sibiu, str. Câmpului, nr. 14, în ziua de duminică, în intervalul orar 14:00 – 19:00, se pot depune cereri pentru eliberarea actului de identitate, urmând ca, până la încheierea activității, respectiv ora 21:00, să fie eliberate toate actele de identitate personalizate titularilor acestora.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.