În atenţia angajatorilor, asiguraţilor şi pensionarilor sistemului public de pensii

stiri redactie

Având în vedere situația creată la nivel național de apariția coronavirusului COVID19 și pentru limitarea propagării virusului la nivelul județului Sibiu, Casa Județeana de Pensii Sibiu adresează, pensionarilor și asiguraților sistemului public de pensii, rugamintea de a limita, pe cât posibil, deplasarea la ghișeele instituței noastre.

În perioada 11.03.2020 – 31.03.2020, în conformitate cu ordinul Președintelui Casei Naționale de Pensii Publice nr. 407/10.03.2020, activitatea de relații cu publicul se va limita doar la situațiile absolut necesare, precum depunerea dosarelor noi de pensie, depunerea actelor necesare pentru acordarea  și ridicarea ajutorului de deces  respectiv a adeverinței privind pensia pe luna decesului, ridicarea biletului de tratament, contracte de asigurare socială, negație pentru muncă în Germania, stabilirea drepturilor prevăzute de legi speciale (Legea 309/2002 și Legea 189/2000), solicitări privind  activitatea  Compartimentului Expertiză Medicală.

PROGRAMUL DE RELAȚII CU PUBLICUL SE MODIFICĂ ASTFEL:

  • DE LUNI PÂNĂ JOI ÎNTRE ORELE 08:00 – 12:00
  • VINERI DOAR PENTRU PRELUARE DOSARE NOI ÎNTRE ORELE 08:00 – 10:00

Astfel, va fi dezvoltată activitatea de relații cu publicul la distanță  pentru depunerea  următoarelor solicitări :

  • recalcularea drepturilor de pensie cu perioade lucrate după pensionare (după data de 01.04.2001), cu precizarea angajatorului;
  • schimbarea modalității de plată a pensiei din mandate poștal în cont curent sau cont de card și din cont current/cont de card în mandate poștal ;
  • schimbarea numelui și/sau adresei;
  • transferul dosarului de pensie;
  • plata pensiilor neîncasate;
  • solicitarea de acordare a biletelor de tratament;
  • eliberarea adeverinței de stagiu de cotizare;
  • eliberarea copiei deciziei de pensie sau a buletinului de calcul;
  • eliberarea adeverinței cu cuantumul pensiei;
  • depunerea încetării contractului de muncă în vederea punerii în plată a pensiilor anticipate/anticipate parțiale
  • Alte solicitări care nu implică depunerea actelor în original

Cererea  completată (inclusiv cu un număr de telefon), cu semnătură olografă sau scanată, împreuna cu  documentele necesare vor fi transmise prin:

  • Poșta Română sau firme de curierat ( Adresa instituției  este : Casa Judeteana de Pensii Sibiu, Sibiu,  Calea Dumbrăvii, Nr.17)
  • e-mail: comunicare.sibiu@cnpp.ro
  • fax: 0269/234444

În cadrul Casei Județene de Pensii Sibiu (sediul central și Casa Locală de Pensii Mediaș), activitatea  de audiențe se suspendă  începând cu data prezentei și până la o dată comunicată ulterior.

Un alt aspect foarte important  de subliniat este  recomandarea  către  pensionarii și asigurații  sistemului public de pensii :

  • la intrarea în instituție să își dezinfecteze mâinile folosind dezinfectantul pus la dispozitie;
  • persoanelor care prezintă simptome de infecție respiratorii le sugerăm  să poarte mască de protecție;
  • păstrarea unei distanțe de cel puțin un metru între solicitant și funcționarul public de la ghișeu, precum și între publicul aflat în sediul instituției.

Totodată, pentru orice informatii, sugestii, recomandări, vă stăm la dispoziție la numerele de telefon DE LUNI PÂNĂ JOI ÎNTRE ORELE 08:00 – 16:30 ȘI VINEREA ÎNTRE ORELE 08:00 – 14:00.

  • 0269/211321
  • 0269/218130

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

INFORMARE GCS

Până astăzi, 12 martie, la nivel național au fost confirmate 48 de  cazuri de cetățeni infectați cu virusul COVID – 19 (coronavirus) pe teritoriul României. Dintre cei 48 de cetățeni care au contactat virusul, 6au fost declarați vindecați și au fost externați. Pe teritoriul României, în carantină instituționalizată sunt 1.450 […]

Ai o stire? Scrie AICI!

eveniment@evenimentsibiu.ro