A.J.F.P Sibiu recomandă contribuabililor utilizarea serviciilor electronice

0
148

Întregul context medical ne arată că trebuie să fim mai precauți și mai atenți cu sănătatea noastră, a fiecăruia dintre noi. Pentru protecţia contribuabililor şi a angajaţilor A.J.F.P Sibiu, cât şi pentru asigurarea fără întreruperi a funcţionării instituţiei, având în vedere situaţia epidemiologică actuală privind infectarea cu virusul SARS-COV-2, înregistrată la nivelul judeţului Sibiu şi în special în municipiul Sibiu, conducerea Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Sibiu recomandă contribuabililor să evite deplasările care nu sunt importante şi obligatorii.
Sunteţi oricând bineveniţi la A.J.F.P. Sibiu, programul de lucru rămânând acelaşi.  
A.N.A.F a creat pentru dvs. servicii electronice complete şi moderne, pe care vă recomandăm să le utilizaţi, astfel:
Serviciul Spaţiul Privat Virtual este uşor de accesat, gratuit şi disponibil 24 de ore din 24, atât persoanelor fizice, cât şi persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică. Acest serviciu online permite obţinerea informaţiilor fiscale privind situaţia fiscală, depunerea electronică a declaratiilor fiscale şi primirea electronică a documentelor şi a actelor administrativ fiscale. Documentele comunicate prin Spaţiul Privat Virtual au aceeaşi putere juridică ca a celor comunicate prin poştă sau la ghişeu.
Instrucţiunile privind înrolarea în SPV sunt disponibile pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice
Depunerea declarațiilor fiscale on-line prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utilizând certificatele digitale calificate sau prin intermediul aplicației Spațiu Privat Virtual, disponibilă pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală; Formularele/declarațiile fiscale, care momentan nu pot fi transmise prin cele două modalități menționate anterior, pot fi transmise Administrației județene a Finanțelor Publice Sibiu prin fax, servicii de curierat sau  poștă.
Efectuarea plăților către bugetul de stat se poate face utilizând serviciile de internet banking și www.ghişeul.ro.
Utilizarea Formularului de contact prin accesarea www.anaf.ro pentru asistență și îndrumare de specialitate în domeniul fiscal, respectiv asistență tehnică servicii informatice, pentru cereri, sesizări sau propuneri etc.
Totodată, contribuabilii pot beneficia de îndrumare şi asistenţă cu privire la aplicarea legislaţiei fiscale, prin intermediul Call Center-ul A.N.A.F.– 031.403.91.60.
Utilizarea serviciul de programări on-line disponibil pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală pentru declarațiile fiscale, serviciul de executări silite, evidență, serviciul de asistență contribuabili, evidență plătitori, identificare vizuală on – line (sistem video) etc.
M.F.P și A.N.A.F au apreciat ca primordială sănătatea populației și a mediului de afaceri, sens în care au creat un mecanism de sprijinire a contribuabililor de bună credință oferind un pachet de măsuri fiscale, inclusiv amânarea plății obligațiilor bugetare, pentru ca aceștia să nu resimtă puternic efectele negative ale pandemiei.
În plus, Ministerul Finanțelor Publice și ANAF au înființat veritabile nuclee de specialiști, care au fost în strânsă legatură cu reprezentanți ai mediului de afaceri și care au muncit intens pentru dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor online pentru a fi accesibile și intuitive, astfel încât contribuabilii să treacă cu bine peste această perioadă dificilă, să rămână sănătoși atât ei, cât și familiile și afacerile lor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.